رویداد سرمایه پذیری صدمایه
در طول این رویداد بیزنسهای تکنولوژی محور، برای جمعی از صندوق های خطرپذیر، صندوق های پژوهش و فناوری و سرمایه گذاران شخصی ارائه میدهند تا فرصتی برای جذب سرمایه داشته باشند
رویداد سرمایه پذیری صدمایه
در طول این رویداد بیزنسهای تکنولوژی محور، برای جمعی از صندوق های خطرپذیر، صندوق های پژوهش و فناوری و سرمایه گذاران شخصی ارائه میدهند تا فرصتی برای جذب سرمایه داشته باشند
صدمایه چیست؟
صدمایه یک رویداد سرمایه پذیری یک روزه است که سالی سه بار در قم برگزار می شود. صدمایه ملاقات بین بنیانگذاران استارتاپ ها ، کسب و کار ها و سرمایه گذارانی مانند سرمایه گذاران خطرپذیر را تسهیل می کند.
صدمایه مناسب چه کسانی است؟
افرادی که کسب و کار تکنولوژی محور یا استارتاپی دارند که برای گسترش آن نیاز به سرمایه گذار دارند.
چرا صدمایه؟
- ارائه ی همزمان به چند سرمایه گذار
- ملاقات بنیان گذاران استارتاپ ها و کسب و کار های دیگر ایران
- پیدا کردن صندوق های معتبر و ارتباط با آنها
- محک زدن کسب و کار توسط داوران و پیدا کردن ایرادات
صدمایه مناسب چه کسانی است؟
صدمایه در یک نگاه
زمان برگزاری : 6 مهر | 8:30 صبح
محل برگزاری : پارک علم و فناوری قم
ظرفیت : 10 تیم
هزینه رویداد : رایگان
مهلت ثبت نام تا 20 شهریور
صندوق ها و سرمایه گذاران
صندوق
صندوق
صندوق
صندوق
سوالات پر تکرار
شرکت در این رویداد به چه کسانی توصیه میشود؟
همه ی شرکت های فناور و نوآوری که برای تسریع حرکت و رشدشان و نیاز به سرمایه دارند
در مصاحبه تلفنی چه سوالاتی پرسیده میشود؟
مصاحبه آنلاین برای آشنایی بیشتر تیم صدران با متقاضیان صدرانینگ خواهد بود. لذا گفتگویی دوستانه در مورد ایده و رزومه و پیشینهی درخواست کننده صورت خواهد گرفت.
در چه مراحلی و به چه میزان سرمایهگذاری میکند؟
بجز مرحله ی پیش بذری، در تمام مراحل (مرحله ی Seed/مرحلهٔ سرمایهگذاری Series-A/مرحلهٔ سرمایهگذاری Series-B) امکان دریافت سرمایه وجود دارد.
فرآیند سرمایهگذاری چیست و چه مدت به طول میانجامد؟
صدران در فرایند سرمایه گذاری دخالتی نمیکند،ولی تمام این پروسه تحت نظارت صدران انجام خواهد شد.
در چه مواردی سرمایهگذاری نمیکند؟
تیم هایی که هنوز در مرحله ی ایده هستند و محصولی ندارند قابل سرمایه گذاری نیستند.
همچنین اگر تیم یا شرکتی تکنولوژی محور نباشد سرمایه گذاری نمیشود.
معیارهای سرمایهگذاری چیست؟
هر استارتاپ و یا شرکتی که بر پایهی تکنولوژی، باشد قابل سرمایه گذاری ست.
محصول: محصول باید آماده باشد؛ محصول آماده از نظر ما چیزی است که مشتری درحال حاضر با آن کار میکند.
بازار: کسب و کار باید در بازار هدفگیری شده رو به رشد باشد و مزیت رقابتی اساسی داشته باشد
و برنامه ریزی برای توسعه و رشد کسب و کار مشخص باشد